חיפוש
כל הקטגוריות
    Menu Close
    חזור להכל

    סרטי הדבקה מודפסים

    סרטי הדבקה מודפסים

    סרטי הדבקה עם לוגו במחירי יבואן

    סרט הדבקה חזק במיוחד עם לוגו או סימן מסחרי של החברה, סרט הדבקה מודפס בצבע אחד, שניים או שלושה צבעים.

    סרטי הדבקה מודפסים PVC - המחירים הנמוכים בישראל. אנו מספקים לכם סרטי הדבקה עם לוגו חברה או סממן קד"מ אחר. הדפסת סרטי הדבקה בצבע אחד, שניים או הדפסה בשלושה צבעים. סרטי הדבקה חזקים במיוחד PVC עובי 54 מיקרון. 50, 60 ו-75 מ"מ רוחב לבירורים והזמנות - 073-727-8700.

     

    סרטי הדבקה מודפסים

    סרטי הדבקה מודפסים לפי הזמנה

    סרטי הדבקה מודפסים עם לוגו, הינו כלי אפקטיבי למיתוג במחירים נמוכים מאוד. אנו מספקים מגוון סרטי הדבקה חזקים במיוחד עשויים PVC עם לוגו חברה צבעוני או כל סממן מיתוג ייחודי של חברתכם.

     

    לבחירתכם ניתן להזמין סרטי הדבקה עם לוגו בגלילים באורך 60 מטר. מותאמים לשימוש במרבית המכשירים לסרטי הדבקה הנמכרים בארץ. סרטי ההדבקה עשויים PVC עמיד וחזק אשר מאפשרים ביצוע יעיל של כל עבודות האריזה והמשלוחים לצד קבלת אפקט פרסום סמוי והעמקת המיתוג.

     

    סרטי הדבקה עם לוגו, מותאמים לשמש כחלק ממערך מוצרי קד"מ ממותגים של כל חברה.

    סרטי הדבקה עם לוגו ניתנים להזמנה בשלוש מידות רוחב

    • רוחב גליל 50 מ"מ אורך 60 מטר
    • רוחב גליל 60 מ"מ אורך 60 מטר
    • רוחב גליל 75 מ"מ אורך 60 מטר

    סרטי הדבקה מודפסים צבעים ורקע

    מטיריאלס מספקת לכם סרטי הדבקה מודפסים PVC עם רקע לבן בעובי 54 מיקרון. סרטי הדבקה עם הדפסה איכותית, הרקע הלבן מדגיש באופן ברור, את הלוגו של החברה. ניתן להזמין גם סרט הדבקה מודפס עם שם החברה.

    סרט הדבקה מודפס בצבע אחד

    השימוש בסרט הדבקה מודפס בצבע אחד נפוץ ביותר ומאפשר לכם להטמיע את שם החברה, לוגו חברה, הצבע המסחרי של החברה, או כל סממן מיתוג אחר לבלוט על הרקע הלבן באופן ברור.

    סרטי הדבקה מודפסים בשני צבעים

    השימוש בשני צבעים על רקע לבן של סרט הדבקה מודפס, מאפשר לשלב בלוגו החברה גם כיתוב של שם החברה או לשלב בהדפסת עיצוב הלוגו יותר מצבע יחיד ומעשיר ומדגיש את אלמנט המיתוג של סרט ההדבקה. סרט הדבקה מודפס שני צבעים מאפשר שילוב צבעים וגמישות בגרפיקה/גלופה.

    סרטי הדבקה עם לוגו בשלושה צבעים

    יתן להזמין סרטי הדבקה מודפסים בשלושה צבעים של לוגו מעוצב. אפשרות נוספת היא שילוב של שני צבעים בלוגו וכיתוב בצבע שלישי. ניתן להזמין כיתוב בשני צבעים ולוגו בצבע שלישי וכו'.

    השימוש בשלושה צבעים על רקע לבן מאפשר יצירה של סרט הדבקה מודפס בעל איכות מיתוג ראשונה במעלה.

    נדגיש כי הדפסה על סרטי הדבקה מתבצעת בעזרת מכונות הדפסה ייעודיות משוכללות ומאפשרות לנו להטמיע את סימן המותג המסחרי של חברתכם באופן מושלם בסרט הדבקה המשמש לאריזה ומשלוח של מוצרים שלכם.

    לפרטים נוספים התקשרו אלינו - 073-727-8700, הנציגים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם.

    תגובות
    כתוב תגובה סגור