חיפוש
כל הקטגוריות
    Menu Close

    קרטון RSC גדול חום חד גלי Cflut אורך 50 ס"מ, רוחב 35 ס"מ, גובה 40 ס"מ

    קרטון חד גלי חום גדול למשלוח מוצרים, אחסון והגנה. גודל הקרטון מתאים גם למעבר דירה. קרטון עם 4 כנפיים במידות פנים אורך 50 ס"מ רוחב 35 ס"מ גובה 40 ס"מ. קופסא בעלת סגירה מהירה ונוחה על ידי הדבקה של הכנפיים מלמעלה ולמטה, עם סרט דבק. הקרטון אינו מצריך ייצור מבלט ולכן המחיר שלו אטרקטיבי במיוחד. קרטון חד גלי גובה גל C-flut בעובי 3.6 ממ. דופן קרטון RCS חד גלי מיוצר מ 3 שכבות נייר, עליונה ותחתונה שטוחות והפנימית בצורת גל. חברתנו משווקת מגוון גדול של קרטונים במידות שונות, לתעשיה, לייצוא, קרטונים לשילוח באינטרנט, קרטונים לשימוש ביתי, קרטונים למעבר דירה ועוד. שניתן להזמין גם בכמויות קטנות ואספקה לכל הארץ. חברתנו מייצרת גם קרטונים לפי מידה עם הדפסה החל מ 1000 יח' - לפרטים ניתן לפנות אלינו בצור קשר.
    בהזמנה מעל ל - 300 יחידות נא ליצור קשר למחיר.
    קנו יותר - חסכו יותר - המחיר יתעדכן בסל הקניות שלכם, בהתאם לכמות שתבחרו.
    כמות
    5+
    25+
    75+
    125+
    225+
    מחיר
    ₪ 8.66
    ₪ 7.25
    ₪ 6.79
    ₪ 6.44
    ₪ 5.73
    ₪ 8.66כולל מע"מ
    למוצר זה הוגדרה כמות מינימלית של 5 יחידות
    i h

    קרטון גדול חד גלי חום עם 4 כנפיים מתאים כ קופסאות איחסון, ארגזי קרטון למעבר דירה למוצרים, קרטונים למשלוחים וכו' במידות פנים: אורך 50 ס"מ, רוחב 35 ס"מ, גובה 40 ס"מ . קרטון איכותי שמגן על המוצר בזמן השילוח.

    ניתן לרכוש מגוון גדלים של קרטונים בכמויות קטנות / גדולות. עם משלוח עד לבית העסק. כו' חוץ מהמידות שמופיעות באתר, חברתינו מייצרת אריזות קרטון בהתאמה אישית, ניתן לייצר קרטון ( מינימום לייצור 1000 יח' ) חום או לבן, חד גלי למוצרים רגילים, דו גלי למוצרים עדינים ומשלוחים לחו"ל, ניתן להדפיס לוגו או כל מסר פרסומי אחר.

    חברתנו משווקת קרטונים, מפעל קרטונים. קופסאות אחסון בצבע חום. קניית קרטונים באתר בקלות עם משלוחים לכל הארץ.

    חברתנו משווקת מוצרי קרטון רבים כגון קרטון ארכיב, פלטות קרטון, פינות קרטון, גליל קרטון לאריזה, ארגזים לאריזה, גלילי קרטון חלולים לשילוח, חומרי אריזה למעבר דירה, מעטפות שילוח וכו'.

    בהזמנה מעל ל - 300 יחידות נא ליצור קשר למחיר.

    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    *