חיפוש
כל הקטגוריות
    Menu Close

    מלחם שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine

    מלחם שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine מיועד לסגירה ואטימה של מגוון רחב של שרוולים ושקיות פלסטיק, ניילון, צלופן ושקיות עם צד אחד אלומיניום.
    מלחם שקיות אימפולס 500 מ"מ Impulse Sealer Machine מאפשר זמן חימום: 0.2 ~ 3 שניות והספק פולסים של 650 ומספק רוחב תפר של כ-3 מ"מ.
    השימוש במלחם שקיות 50 ס"מ - Impulse Sealer מייעל את תהליך העבודה ומספק איכות סגירה ואטימה של השקית לצורך שמירה והגנה על המוצר ולכן מלחם שקיות שולחני איכותי זה אחד ממכשירי אריזה החיוניים ליצירת מארז מושלם.
    סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine מגיע עם בורר המספק לכם פס סגירה מותאם לחומר ממנו עשויה השקית וכן למאפיין המוצר הארוז.
    ₪ 795.60כולל מע"מ
    i h

    היתרונות של שימוש בסוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine

    המכשיר סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine הוא בעל יתרונות בולטים ויכול לשמש במגוון רחב של תחומים לסגירה ואטימה של מגוון שרוולים ו/או שקיות אריזה קטנות וגדולות עד רוחב של 50 ס"מ.

    רב שימושיות

    היתרון המשמעותי ביותר היא אפשרויות הכוונון וההתאמה של משך ההפעלה לאיכות החומר ממנו עשויה האריזה.

    זמן חימום של 0.2 שניות עד 3 שניות והספק פולסים של 650 מאפשר שימוש עם מרבית חומרי האריזה הסטנדרטיים שרוולי ניילון, פלסטיק וגם שרוולים ושקיות אלומיניום.

    סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine הוא מכשיר סגירה רב-תכליתי וניתן להשתמש בו כדי לאטום סוגים שונים של חומרי אריזה, לרבות שקיות פוליאתילן ופוליפרופילן. זה הופך אותם למתאימים למגוון רחב של תעשיות.

    חיסכון ויעילות

    מלחם שקיות ניילון 500 מ"מ Impulse Sealer הוא מכשיר חסכוני משמעותית בהפעלה ומתאים מאוד לעסקים בינוניים וקטנים שאינם זקוקים למכונת הלחמת שקיות שפועלת כל הזמן אך מבקשים להציג סגירה איכותית ואסתטית

    מכשיר אריזה זה יעילות אנרגטית והוא משתמש באנרגיה רק במהלך תהליך האיטום עצמו וכך מפחיתות את צריכת האנרגיה הכוללת בהשוואה לאטמי חום רציפים הדורשים חימום מתמיד.

    איכות האיטום של סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine הוא חזק ואטום ברמה המבטיחה את שלמות המוצר והסחורה הארוזה.

    זה חשוב במיוחד עבור תעשיות כמו אריזות מזון, שבהן שמירה על טריות המוצר היא חיונית אך גם לתחומים אחרים של ייצור ומסחר.

    נוחות וקלות השימוש

    מלחם שקיות 500 מ"מ - Impulse Sealer Machine היא קלה, פשוטה ונוחה לתפעול, ונדרשת רק הכשרה מינימלית כדי להשיג איכות סגירה טובה על ידי המפעיל.

    כל שנדרש הוא למלא אחר ההנחיות לכיוון המכשיר בהתאם לחומר ממנו עשוייה האריזה.

    תחומים אופייניים לדוגמא בהם סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine הוא אמצעי יעיל ושימושי

    נציין כי סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine הוא מכשיר שולחני ידני ואינו אוטומטי ומתאים לשימוש במרבית תחומי המשק אולם זהו אכן מכשיר ידני.

    • סוגר שקיות בחום בתחום המזון: לאיטום שקיות של חטיפים, מזון קפוא או פריטים חד פעמיים.
    • סוגר שקיות בחום לתחום הטקסטיל: מיועד לאריזה של פריטי ביגוד וטקסטיל להגנה ושמירה על המוצר.
    • אריזת מוצרי מסחר אונליין למשלוח: מאפשר סגירה ואיטום מארזים של פריטים לפני המשלוח.

    לקבלת ייעוץ לגבי סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine וההתאמה לשימושכם צרו קשר דרך האתר או בטלפון – 03-546-5684, אנו מספקים שירות משלוחים מהיר לכל רחבי הארץ.

    שאלות ותשובות

    האם סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine הוא מלחם שקיות אלומיניום?

    כן, בהחלט, זהו מכשיר ורסטילי אשר מיועד לשמש גם בתור מלחם שקיות אלומיניום עד גודל פתח של 500 מ"מ. עם רמת אטימה איכותית.

    האם זהו סוגר שקיות מקצועי?

    בהחלט כן, סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine הוא סוגר שקיות מקצועי ומאפשר סגירה של מגוון גדול של שקיות בגדלים שונים מחומרים שונים.

    האם סוגר שקיות בחום 500 מ"מ נחשב מלחם שקיות תעשייתי?

    כן זהו מלחם שקיות תעשייתי לתעשייה זעירה שיכול לתת מענה מתאים למגוון תחומים גם לתעשייה בינונית אך לתעשייה כבדה יש להתאים מלחם שקיות תעשייתי ייעודי לפי סוג המוצרים וחומר האריזה.

     למוצרים נוספים היכנסו למכשירי אריזה.

    לקבלת ייעוץ לגבי סוגר שקיות בחום 500 מ"מ - Impulse Sealing Machine וההתאמה לשימושכם צרו קשר דרך האתר או בטלפון – 03-546-5684, אנו מספקים שירות משלוחים מהיר לכל רחבי הארץ.

     

    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    *